Monday, 25 April 2016

OOTD // Spring Mickey!


Just a super quick little outfit of the day today as I didn't take any other photos this day! I quite liked what I was wearing so got Mam to snap just a couple quick photos in her back garden especially for this post :)
Some days are kind of getting slightly more mild meaning I don't have to shuffle around with layers and layers on, yay, hence cracking out the tank tops and ditching the knitted scarfs. Either way I'm still a cold tatie and even wore a long sleeve cardigan during the day in Ibiza one year so this is super brave of me haha.


What I Wore 
Coat - Light khaki parka with 'sheep skin' hood, New Look
Scarf - White and khaki desert scarf, H&M 
Cardigan - Pink and white bolero style cardigan, George at Asda
Top - Striped tank top with Mickey pocket detail, Primark
Jeans - High Waist Enhancer Skinny Jeans, Next
Shoes - Fusion Coral/White classic slip ons, Vans
Necklaces - Mickey ears (charm transfered from a braclet), Primark & Deathly Hallows pendant, Etsy.


I know I seem to be saying this all the time now, I'm sorry, I don't mean to be repetitious but some of these photos make me want to bang my head against the wall - I swear it's this old lens I'm stuck using.
Next one I'll try to get back to being like my some of the first few.


20 comments:

  1. Gorgeous outfit - and a lovely way to inject the magic into an everyday look! Tania xx taniamichele.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aw thank you! Everyday of the year I have at least 1 Disney item on haha

      xo

      Delete
  2. Such a cute outfit! I love the cardigan - the colour, particularly! x www.aimeeraindropwrites.co.uk x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aw thanks! I love that cardi too. It's an old one but at the time they had it in a teal colour too and I wish I'd gotten them both...

      xo

      Delete
  3. That is a really cute outfit!!! I love the subtle Mickey!!!

    ReplyDelete
  4. This is so an outfit I wear. Who can go wrong with a stripey top, jeans, parka and vans? Also you hair is so long! It's nice. :) I wish I could grow my hair that long!
    Sarah xx
    whimsicalmumblings.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's pretty much my life uniform lol.
      Ah my hair is awful. Very, very thin and I have bald patches :( I just chopped of a couple inches too as the ends were dead. I miss those couple inches a lot haha.

      xo

      Delete
  5. Such a cute outfit! I also love the new blog design! I feel silly for asking this, but when did you change it? Have I just been oblivious? lol.

    -Danielle | solongusa.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you!! I'd only changed it a couple of days before you commented so you were pretty quick to catch on :P

      xo

      Delete
  6. Your blog is the cutest! I love the Mickey details and necklaces, they are adorable, such a sweet doggy too! :D xx

    elizabeth ♡ ”Ice Cream” whispers Clara | (doing follow for follow on bloglovin or instagram)

    ReplyDelete
  7. I love your Mickey top - so cute, and the coral/blush coloured cardigan with it is perfect for springtime. Love that final shot of you and Baker too, too cute! - Tasha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Tasha! It was such a coincidence that the cardi color tied in with the pocket of the top too!

      xo

      Delete
  8. I love your outfit, it's adorable and I'm in love with your shoes. I'd like to get into doing some fashion and outfit posts.

    Hayley // HWY29

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aw thank you. Yes!! You should - I'd love to see them.

      xo

      Delete
  9. As I saw the first pic, I said to myself that better be Primark or I am gonna be peeved!!! Looks fab!

    ReplyDelete
  10. I love the tee! I'm with you, I'm always cold, I'm still taking a blanket scarf to work even though it's between 15-18 degrees out, I don't really get warm until it's around 30 degrees out haha. I'm a jumper all year round kinda girl.

    All the colour coordination too, I applaud your skills, since I can't ever seem to coordinate myself.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! I got some funny looks yesterday as it was sunny so I had sunglasses on, but I still had a big scarf too haha. It's nice to be warm!

      Thank you :D

      xo

      Delete

Every comment you leave puts a smile on my face.
Thank you for reading, I highly appreciate it. :)